خلاقیت و ابتکار شگفت انگیز یک خانم ژاپنی
تاريخ : دو شنبه 15 اسفند 1390 | 8:1 | نويسنده : ss

این مادر ژاپنی نهایت رضایت فرزند 4 ساله اش را با ساخت یک ماشین فرمول 1 تامین کرد. او در یک ابتکار جالب و خلاقانه این ماشین را از روی آخرین مدل یک خودرو فرمول 1 ساخت سال 2011 طراحی کرد.علیرغم اینکه همه رسانه ها این کار وی را تحسین کرده اند اما این زن میگوید از کارش خیلی راضی نیست و قصد دارد هنوز روی این ماشین کار کند.


این ماشین سه تکه ساخته شده است و زمانیکه از آن استفاده نمیشود میتوان آن را جدا کرد و در فضای کمتری نگهداری کرد. این مادر خلاق از تصاویر موجود نمونه واقعی این ماشین در سایتها استفاده کرده و آن را طراحی و ساخته است.

 

معروف ترین زنان هالیوودی که هکرها عکس و اطلاعات شخصی شان را منتشر کردند!

1.اسکارلت جوهانسون



اسکارلت جوهانسون، بازیگر و خواننده معروف آمریکایی دانمارکی از دیگر قربانیان هکرهاست. وی پس از اینکه عکس های خصوصی اش در فضای مجازی پخش شد، در گفتگو با شبکه خبری CNN از اینکه به خاطر مشهور بودنش حریم خصوصی اش رعایت نمی شود، ابزار تاسف کرد.
2. پاریس هیلتون



پاریس هیلتون در سال 2005 و پیش از ظهور آی فون، یک هکر 17 ساله تمامی شماره های شخصی این هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی را منتشر کرد و به خاطر این کارش 11 ماه را در بازداشتگاه سپری کرد.
3. میلا کونیس


میلا کونیس، بازیگر آمریکایی که در اکراین متولد شده، از جمله کسانی است که هکرها وارد ایمیل شخصی اش شده اند و عکس هایی از او را برای عموم به نمایش درآوردند.
4. مایلی سایرس



این هنرپیشه و خواننده آمریکایی هم دست کم دوبار طعم هک شدن را چشیده و هکرها یکبار به ایمیل و یک بار به حساب شخصی اش در شبکه اجتماعی مای اسپیس وارد شده و عکس هایش را منتشر کرده اند.

زن و شوهری که تاکنون 15 بار با هم ازدواج کرده اند!

این زوج که سوران و ایوان مانی نام دارند هردو کالیفرنیایی هستند . آنها در سال1996ازدواج کرده اند و بعد از اولین سال ازدواج تصمیم گرفته اند که این اتفاق خوشایند را تکرار کنند اما هر بار در یک کشور.

ایوان 41ساله و سوزان 39 ساله است . سوزان یک معلم است و آنها در یک سوپر مارکت با هم آشنا شدند و 11 ماه بعد این آشنایی منجر به ازدواج شد. ایوان در مقابل چشمان متعجب دانش آموزان سوزان در کلاس از وی خواستگاری کرد و او هم بلافاصله پذیرفت.


سوزان میگوید همسرش بهترین مرد دنیاست و زمانیکه نامزد بودند برای اینکه هر صبح یادداشت عاشقانه ای برای او روی شیشه ماشینش بگذارد مسیری 20 دقیقه ای را طی میکرده . او میگوید خیلی احساس خوشبختی میکند و امکان ندارد جایی بتواند این خوشبختی را با کس دیگری تجربه کند.

اگرچه به عقیده خیلی ها این ازدواجها هزینه زیادی برای این زوج به دنبال داشته است اما خود آنها معتقدند این عشق ارزش این پول را دارد.
سریع ترین فراری ساخته شد

بر اساس اخبار منتشر شده خودروی F۱۲ برلینتا شركت فراری سریع ترین خودروی ساخته شده در تاریخ این شركت ایتالیایی به شمار می رود. سرعت این خودرو در عرض ۳.۱ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ كیلومتر بر ساعت می رسد. قدرت موتور این خودروی كوپه ۷۳۰ اسب بخار بوده و موتور آن از نوع V۱۲ است. وزن این خودرو هزار و ۵۲۵ كیلوگرم بوده كه ۷۰ كیلوگرم كمتر از مدل قبلی فراری یعنی ۵۹۹ است است.


به گزارش فوربس، این خودرو ۳۰ درصد سوخت كمتری نسبت به مدل ۵۹۹ فراری مصرف می كند و میزان تولید آلاینده دی اكسید كربن این خودرو نیز كمتر شده است.

معنی بسیار خنده دار و مرموز برخی کلمات خانم ها
- خبٌ :این کلمه ‏ای است که زنان برای پایان دادن به مکالمه‏ هایی استفاده می‏کنند که در آن حق با آن‏هاست و شما باید خفه‏ بشوید.‏

-پنج دقیقه :اگر مشغول لباس ‏پوشیدن است یعنی حداقل نیم ساعت. هرچند پنج دقیقه دقیقاً معادل پنج دقیقه است اگر به شما پنج دقیقه بیش‏تر زمان جهت تماشای فوتبال داده شده باشد.

-هیچٌی : این آرامش قبل از توفان است. معنی و مفهوم آن این است که باید به شدت گوش‏ به ‏زنگ باشید . بحث‏هایی که با هیچی شروع می‏شوند، غالباً با خبٌ تمام می‏شوند.‏

-بفرمایید:این کلمه اصلاً ربطی به اجازه دادن انجام کاری ندارد. "اگه جرئت داری" در آن مستتر است.

- آه بلند :این در حقیقت یک کلمه محسوب می‏شود که معمولاً درست فهمیده نمی‏شود. آه بلند یعنی او فکر می‏کند شما یک احمق به ‏دردنخور هستید و او نمی‏داند چرا دارد وقتش را با ماندن و بحث با شما سر هیچٌی تلف می‏کند.

- اشکال نداره :این یکی از خطرناک ‏ترین جملاتی است که زن شما ممکن است به شما بگوید.اشکال نداره یعنی اون به زمان طولانی‏ تری احتیاج دارد که تصمیم بگیرد شما چگونه باید تاوان این اشتباه‏تان را پس بدهید.‏

- ممنون :از شما تشکر می‏کند.فقط بگویید خواهش می‏کنم.هیچ حرف اضافه‏ای نزنید. خیلی ممنون می‏تواند نشان دهنده یک خطر بالقوٌه باشد.

- اصلاً هرچی : این ترکیب برای گفتن به حساب می رسم! یا مرده ‏شورت رو ببرن استفاده می‏شود.

-نه . نگران‏ش نباش عزیزم، خودم انجام می‏دم: یک جمله بسیار خطرناک دیگر. به معنی آن‏که این کار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصمیم گرفته خودش دست به کار شود. این حالت معمولاً منجر به حالت‏ی خواهد شد که شما بپرسید چی شده؟

روستایی واقعا خنده دار و عجیب در ترکیه

ساکنان روستایی در منطقه باستانی کاپادوکیه از سقف وارد خانه‌های خود می‌شوند. درب ورود به خانه‌ها در این روستا در سقف قرار دارد.


این روستای ۱۲ خانه‌ای در واقع نمونه‌ای از طرز زندگی در کاپادوکیه باستان را به تصویر می‌کشد. مردم منطقه کاپادوکیه در ۱۰ هزار سال قبل از سقف وارد خانه‌های خود می‌شده‌اند. خانه‌های آن زمان دارای دو اتاق بوده و ساکنان از سقف به وسیله نردبانهایی چوبی به داخل خانه می‌رفتند.


ساکنان کاپادوکیه در آن زمان نسبت به مردم اطراف خود زندگی پیشرفته‌تری داشته‌اند به طوری که در هر خانه‌ای سنگهای آسیاب، اجاق‌ها و سبدهای حصیری به چشم می‌خورد. این منطقه مهد یکی از قدیمی‌ترین تمدنهای جهان است و قدیمی‌ترین سیستم شهری جهان نیز در این منطقه شکل گرفته است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: