قیمت گران ترین های تلویریون در بازار
تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391 | 12:38 | نويسنده : ss
 
 
 
اگر چه بیشترین میزان تقاضا مربوط به نمونه‌هاي ارزان یا میان قیمت بازار، با میانگین قیمت ۱ تا ۳ میلیون تومان است.
 
 
 
 دنیای اقتصاد:  اگر چه بیشترین میزان تقاضا مربوط به نمونه‌هاي ارزان یا میان قیمت بازار، با میانگین قیمت ۱ تا ۳ میلیون تومان است.

اما گران‌قیمت‌های بازار تلویزیون هم بازار چندان بی‌رونقی ندارند و در حد مورد انتظار فروشندگان متقاضی دارند. البته این را هم در نظر داشته باشید که موفقیت نمونه‌های گران قیمت در بازار بستگی زیادی به برند آن کالا دارد و اکثر افرادی که قصد خرید یک تلویزیون گران‌قیمت را دارند، ترجیح مي‌دهند که این کالا را از برندهای پرطمطراق بازار که اکثرا وارداتی هستند انتخاب کنند.

همچنین رده بندی قیمت‌ها در بازار تلویزیون در حد زیادی بسته به برند کالا است. به عنوان مثال رده‌های ارزان‌قیمت، میان قیمت برندی نظیر پاناسونیک با برندی مانند سامسونگ یا ال‌جی متفاوت است. چرا که رده ارزان قیمت برند پاناسونیک شامل تلویزیون‌هایی با میانگین قیمت ۲ تا ۴ میلیون تومان است. این در حالی است که تلویزیون‌های گران قیمت برندی نظیر سامسونگ قیمتی حدود ۴ میلیون تومان دارند.


به هر حال در این گزارش ما به معرفی برخی از نمونه‌هاي گران‌قیمت بازار تلویزیون مي‌پردازیم. پس اگر قصد دارید یک نمونه گران‌قیمت و مبتنی بر تکنولوژهای جدید را خریداری کنید، این گزارش را بخوانید:

پاناسونیک

در بین برندهای مختلف، پاناسونیک از آن دسته است که به عرضه نمونه‌هاي گران‌قیمت معروف است.

این برند که معروف‌ترین عرضه‌کننده تلویزیون‌های پلاسما است، عرضه‌کننده سایز بزرگ‌ترین و البته گران‌قیمت ترین تلویزیون با صفحه نازک و یک تکه است.

این تلویزیون ۱۵۲ اینچی سه بعدی که از تکنولوژی نئوپلاسما با قابلیت نمایش رنگ مشکی خالص بهره مند است قیمتی حدود ۶۰۰ هزار دلار دارد.البته تلویزیون مذکور به طور سفارشی وارد بازار داخلی مي‌شود و علت هم مشخص است؛ قیمت بالای آن. همچنین پاناسونیک به تازگی با رونمایی از تلویزیون ۱۴۵ اینچی پلاسما با کیفیت ۸هزار پیکسلی توانسته رکورد جدیدی را در این زمینه به جا بگذارد .

این تلویزیون که به دنبال همکاری‌های پاناسونیک و شرکت رسانه‌ای NHK ساخته شده است، قادر است تصاویر را با کیفیت ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد و گفته می‌شود نخستین تلویزیون جهان محسوب می‌شود که نمایشگر آن می‌تواند از خود نور تولید کند و به عبارت دیگر به نور پس‌زمینه نیاز ندارد.


به غیر از این مدل پاناسونیک یک تلویزیون ۱۰۳ اینچ با نام TH-۱۰۳VX-۲۰۰، با کاربرد خانگی به بازار داخلی عرضه کرده است که مانند مدل قبلی از تکنولوژی نئوپلاسما بهره‌مند است. این تلویزیون ۱۰۳ اینچی که از نوع سه‌بعدی فول‌اچ‌دی و از سری پلاسماهاست با قیمتی حدود ۷۶ میلیون تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

مدل‌های P۶۵VT۳۰ و ۵۵ST۳۰ هم از نمونه‌هاي گران‌قیمت با کاربری صرفا خانگی هستند. مدل P۶۵VT۳۰ یک تلویزیون سه‌بعدی نئوپلاسماست که با سایز ۶۵ اینچ و با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان در بازار خرید و فروش مي‌شود.مدل ۵۵ ST۳۰ هم یک تلویزیون سه بعدی نئوپلاسماست با سایز ۵۵ اینچ که قیمتی حدود پنج میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دارد.


ال‌جی

هرچند که ال‌جی هم مانند رقیب خود در صنعت کالاهای صوتی و تصویری به عرضه نمونه‌هاي ارزان قیمت بازار و جلب نظر عموم خریداران مشغول است. اما از سوی دیگر مدل‌های گران‌قیمت را برای مشتریان خاصی که تمایل به استفاده از تکنولوژی‌هاي جدید و گران دارند به بازار عرضه کرده است.

این شرکت یک تلویزیون ۷۲ اینچ به بازار عرضه کرده است که از سری نمونه‌هاي سه‌بعدی هوشمند بازار است.قیمت این تلویزیون LED سه بعدی هوشمند هم ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

به غیر از این مدل هم این شرکت تلویزیون سه بعدی هوشمند دیگری به بازار عرضه کرده است که سایز آن ۵۵ اینچ است. این تلویزیون با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

شارپ

کوآترون جدیدترین تکنولوژی مختص به برند شارپ است که رنگ زرد خالص را به خوبی نمایش مي‌دهد.

از این خانواده و از سری کوآترون، مدل ۴۶-۳D ۸۳۰۰ از نمونه‌هاي گران‌قیمت شارپ است که قیمتی حدود دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان دارد.همچنین مدل ۴۰-۳D ۸۳۰۰ از دیگر تلویزیون‌هاي این برند است که قیمت آن حدود دو میلیون و ۴۸۴ هزار تومان است.

این تلویزیون‌ها مجهز به پانل LED ژاپنی، پانل چهار رنگ RGB+Y (كوآترون) و داراي تيونر ديجيتال داخلي DVB-T هستند و از نسل دهم پانل با تكنولوژي UV۲A بهره‌مندند. ضمن اینکه طراحي بسيار باريك و زيبا، توان مصرفي فوق‌العاده پايين، قابلیت تبديل تصاوير ۲ بعدي به ۳ بعدي و... از سایر ویژگی‌هاي این تلویزیون‌ها است.

سونی

اگر چه اکثر نمایندگی‌هاي فروش محصولات صوتی و تصویری سونی اعلام کرده‌اند که به دلیل کاهش شدید موجودی از اعلام قیمت کالاها در بازار خودداری می‌کنند، اما به هر حال این برند یکی از گزینه‌هاي افرادی است که به دنبال تلویزیون‌های گران‌قیمت هستند.

از این خانواده، مدل Bravia LED KLV-۶۰EX۷۰۰ که یک تلویزیون ۶۰ اینچی LED با پانل FULL HD با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ است، جزو گران‌قیمت‌های سایز بزرگ بازار است.

مدل ۴۶EX۷۲۰ هم ازهوشمندهای سه‌بعدی گران قیمت سونی است.

فعالان بازار مي‌گویند، مشکلاتی که واردکنندگان در زمینه واردات کالا دارند باعث شده است که برخی از شرکت‌های واردکننده با کاهش موجودی مواجه شوند که امیدواریم به زودی این معضل حل شود.

سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهایی است که سهم فروش بالایی در زمینه نمونه‌هاي ارزان قیمت و میان قیمت تلویزیون دارد. اما در زمینه نمونه‌هاي گران‌قیمت بازار حرف چندانی برای گفتن ندارد.

به هر حال از این خانواده مدل ۴۶ا-D۸۸۸۰ از نمونه‌هاي گران‌قیمت است. این تلویزیون ۴۶ اینچ که از سری هوشمند سه‌بعدی است با قیمتی حدود سه میلیون و ۶۷۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است. همچنین مدل ۴۶-D۶۹۶۰ از تلویزیون‌های هوشمند این برند است که با قیمتی حدود دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: