مجموعه اس ام اس های جدید در موضوعات مختلف
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391 | 8:1 | نويسنده : ss

 مجموعه اس ام اس های جدید در موضوعات مختلف

 

 

خوب که فکر کنى
میبینى
آنروزها هم، هیچ چیزمان به هم نمیخورد..
مگر حالمان
از هم..!
.
.
.
('-')
<¡¡>
_//_
ﭼﻴﻪ؟ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍینجا ﻭﺍﻳﺴﻢﺍﺻﻼﺗﺎﻳﻪ ﺑﻮﺱ ﻧﺪی ﻧﻤﻴﺮﻡ.
.
.
.
هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر! مجبور نیستی که بمانی...ولی نرو!
.
.
.
عاشقانه هایم همه را به زانو زده!!! تو به عشق چه کسی ایستاده ای؟! 
.
.
.
نگران نباش! یلدا رفته...دیگر شبهای نبودن، کوتاه می شود عزیز...
.
.
.
گفتی تا اخر دنیا با توأم...و من ندانستم نام دیگر تو تنهایی است! 
.
.
.
تو هم مرا دوست داری؟انگونه که من تورا؟ پس چرا این شهر یک دیوانه دارد؟
.
.
.
زمانی کوه بودم! حالا دیگر ادم شده ام...می رسیم به هم!
.
.
.
مهربان چگونه از یاد می روی؟وقتی بر صخره وجودم کتیبه ای؟
.
.
.
بالاترازسیاهی هم رنگ است! مثل رنگ این روزهای من...

.
.
.
امشب غم هابرایم مهمانی گرفته اندومن میخواهم بترکانم همه ی بغض هایم را...
.
.
.
سلامتی کسایی که توخاطرمون"ابدی"هستن اما توخاطرشون "عددی"نیستیم...!
.
.
.
خدایا آلودگی آدمها ازحد گذشته دنیاروچند روزتعطیل نمیکنی¿؟!
.
.
یه وقتایی اینقد آدم زندګیش غمناک میشه ک دوست داره یکی یهو بګه کااات.. عالی بود عالی
خسته نباشین بچه ها
واسه امروز بسه
.
.
.
قصه از آنجا شروع شد ک ازعادت کردن فرار کردیم..
وب فرار عادت کردیم
.
.
.
ماندن ب پای کسی معرفت می خواهد
نه
بهانه..
.
.
.
سخن از عشق نګو
عشق مقدس است،
باهرزګی هایت
با دمدمی مزاج بودنت،
این حس پاک را ننګین نکن..
.
.
.
زین پس هرګز عاشق نخواهم شد..
عشق دراین روزګار
معنیش پوچ است.. تهی ست
عشق وعاشقی دیګر معنا ندارد
عشق های این دوره دیګر استوره ای نمی شوند..
غم باد می آورند..
.
.
.
مراقب باش پشت هر توپ کودکی می اید پشت هر خاطره اشکی
.
.
.
اگرروزی داستانم رانقل کردی بگو:بی کس بود،اما نا کس نبود.تنهابود،اماکسی روتنهانذاشت.دلشکسته بود،امادل کسی رونشکست.کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد وشاید بد بود ولی برای کسی بد نخواست ....؟
.
.
.
سهم من از زندگانی هیچ بود دل به هرکس خوش نمودم پوچ بود رنج غربت به تن خسته نشست درد تنهایی عمرم را شکست روزگارم بر خلاف آرزو هایم گذشت یک شبه عاشق شدم سالها پشیمانی گذشت سرگذشت دیگران عبرت نشد خود شدم عبرت برای دیگران.
به یاد هانیه
.
.
.
گاهی آنکه سراغی از تونمیگیرد؛دلتنگترین برای دیدنت است واز شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود، آنکه تواورانمیبینی نامهربان نیست!
.
.
.
رویاهاراول کن دلم...
هیچ"تو"یى دوستت نداشته،حتى"تو"هاى رویاهایت نیزبا"تو"هاى دیگررفته اند!بلندشورویادیدن بس است!
.
.
.
من که یاری ندارم،چشم انتظاری ندارم/
قاصدک برو برو که باتو کاری ندارم/
قاصدک به چشم من قصه یک دردی برو/
میدونم برای من خبر نیاوردی برو/
توی هفت تا آسمون من یه ستاره ندارم/
کسیکه عشق منو به یاد بیاره ندارم/
ندارم دلی که یه لحظه به یادم بزنه/
ندارم هیچ کسی که فکر کنی یار منه/
قاصدک برو برو که با تو کاری ندارم/
من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم/
خیلی وقته اونیکه براش میمردم دیگه نیست/
قاصدک ها روبه یادش میشمردم دیگه نیست/
خیلی وقته که دارم با تنهای سر میکنم/
همه قاصدکهای شهرو پرپر میکنم/
قاصدک برو برو که باتو کاری ندارم/
من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم/
.
.
.
دیگر از تنهایی خسته شده ام...به کلاغها زیر میزی میدهم تا قصه ام را تمام کنند...
.
.
.
صـبر کن، این تــمام حرفــم نیــست/
تـــو
(نباید دعای مـن) باشے/
از خـدا خواستم، مـوافق بود/‏‎
مـیـتوانی خــدای من باشی..
‏.
.
.
زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را می بینند،بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت!این است رسم دنیای ما!
.
.
.
زمستان را دوست ندارم..
چون با آمدنش به یاد نگاه هاى سردت مى افتم..
.
.
.
آدم برفى نبودم که به پایت یک شبه آب شوم..
من؛
مو به مو سفید شدم..
.
.
.
گاهى بایدبغضت رابخورى واشکت راتف کنى که مبادادل کسى بلرزد...!حتى درتنهایى خودت حق اشک ریختن ندارى چراکه قرمزى چشمهایت دل میشکند!
.
.
.
لب پنجره نشستى و به هواى برفى بیرون نگاه مى کنى..
پاهایت را در آغوش مى گیرى و سیگارى روشن مى کنى..
مثل همیشه
پاهایت را به بودن من در آغوشت ترجیح مى دهى..
.
.
.
این روزهااز"سنگ شدنم"حرف میزنند،سنگى که براى توازهرخاکى،خاکى تربود!
.
.
.
شب شکست@پیمان شکست@عهدى شکست@قلبى شکست@ازشکست هرشکستى بردلم آهى نشست...
.
.
.
هرگاه خبرمرگم راشنیدى درپى مزارى باش که برسنگش نوشته:ساده بودم،باختم
.
.
.
گاهى اوقات دلم میخواهدخرمایى بخورم وبراى خودم فاتحه اى بفرستم؛شادیش ارزانى کسانى که رفتنم رالحظه شمارى میکردند!
.
.
.
خورشید برای من یعنی فردایی دوباره
حالا هرچی دوست داری ناله کن لعنتــــی!!!!!!!
.
.
.
پشت سرم حرف بود...
حدیث شد...
میترسم ایه شود!
سوره اش کنند ب جعل!
بعد تکفیرم کنند این جماعت نا اهل...

.
.
.
قدرت هیچ شمشیری در هیچ کجای دنیا به اندازه قدرت علم ، تیز و برنده نیست،
به جای شمشیر بازی
بیاموزید و بیاموزانید!
.
.
.
به روی زندگی دوخط زردمیکشم وچشم عاشق توراکه گریه کردمیکشم تورفتی وبدون توکسی نگفت باخودش که من بدون چشم توچقدردردمیکشم.
.
.
.
لااقل بیا بگو که دیگر به دیدنم نمی ایی،شاید اشکی نشست گوشه چشم هایی که به این"در" خشک شده اند...!
.
.
.
تراشکارماهری شدم!
بسکه تو نیامدی و من برای دلم بهانه تراشیدم! 
.
.
.
دنیا،دنیای ریاضی است،وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی...!
.
.
.
بیچاره تر از خودم کسی می جستم
دستم بگرفتند و به دستم دادند 
.
.
.
سوختن برشمع مرده کار هرپروانه نیست؟!
.
.
.
تنهایی خودرامقدس بدار،تازمانی ک چیزی مقدس تراز آن نیافته ای . . . درتنهایی خود بمان
.
.
.
کسی که رفت
به حرمت دلی که شکست حق برگشتن ندارد...
تو هم برو
صدای ماندنت آزارم میدهد
.
.
.
به‎ هر‎ که‎ می‎ گویم‎ "تو‎"
به‎ خودش‎ می‎ گیرد‎!!
چه‎ ساده‎ اند‎ اینها‎...
نمی‎ دانند‎ هیچکس‎ برای‎ من‎..
"تو‎" نمی‎ شود‎ ‎
.
.
.
ﻫﻤﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ . . .
.
.
.
دردسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد.اکنون نه مشترک هستی..! نه مورد نظر..
.
.
.
حتى کشتى هاى مسافربرى وقت رفتن سوت میکشند..
من تنها بندرى هستم که بى خبر ترک شده ام..
.
.
.
آموخته ام که وابسته نباید شد..
نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه اى..
واین لعنتى
نشدنى ترین کارى بود که آموخته ام..
.
.
.
تو جفا کن که از اینسوی وفاداری هست , طاقت و صبر مرا حوصلهٔ خواری هست , با دلم هر چه توان کرد بکن تا بکشد ,کز من و جان منش نیز مددکاری هست , میخرم مایه هر شکوه به سد شکر ز تو ,
من خریدار، گرت جنس دل آزاری هست...
' تقدیم به تویی که همه دنیامی رفیقیم ولی.. ' 
.
.
.
فانوس هاى ده مى دانند بیهوده روشن هستند و سگهاى ده باخبرند که بیدارى بى فایده است..
وقتى در روشنى روز، دزدها به مهمانى کدخداى ده مى روند..
.
.
.
از پی بهبود درد ما دوا سودی نداشت ؛ هر که شد بیمار درد عشق بهبودی نداشت..

.
.
.
کاش همیشه درکودکی میماندیم، تابه جای دلهایمان. . . سرزانوهایمان زخمی میشد...
.
.
.
دوست فرشته ایست بی بال!تقدیم به فرشته بی بالم که به داشتنش می بالم..
.
.
.
من که نباشم دنیایک من کم داردتوکه نباشی من یک دنیاکم دارم. .
.
.
.
خدایا ازتوچه پنهان کسی راهم قدتو دوست دارم...
.
.
.
هرجا که میبینم نوشته است:خواستن توانستن است آتش میکیرم..خدایا یعنی اون نخواست که نشد.؟
.
.
.
تازه فهمیدم منم دروغگویه خوبیم!
دلم پر ازغمه؛حالم اصلا خوب نیست؛
اما هرکی بهم میگه:امروزچطوری؟
بهش لبخند میزنم و میگم:خوب...!
.
.
.
زندگی انگار تمام صبرش را بخشیده است ب من!
هرچه من صبوری میکنم
اوبا بی صبری تمام
هول میزند
برای ضربه بعد
کمی خستگی درکن لعنتی
خیالت راحت
خستگی من ب این زودی ها در نمی شود..
.
.
شکستگی رفع بلاست
ولی
باور نمی کند دلم..
.
.
.
دلم کمی خدامی خواهد...
کمی سکوت...
کمی آخرت...
دلم دل بریدن می خواهد...
کمی اشک...
کمی بهت...
کمی آغوش آسمانی...
دلم یک کوچه می خواهد...بی بن بست!!و یک خدا...
تاکمی باهم قدم بزنیم فقط همین...!
.
.
.
بدون_من هوا سرده
الان گرمی
نمی فهمی..
.
.
.
دلم تنگ شده است
برای آغوشی ک خیلی هم مطمئن نیستم"مال من"باشد..
.
.
.
دوستت دارم
این جمله را بیش از هزاران بار برایم گفته بودی..
حالا ک نیستی فهمیدم،
دوستت دارم معادل کلمه ی خداحافظ است..
.
.
.
به بعضیا تو زندگى باید گفت...من چشم میذارم ...توفقط گمشو!!!
.
.
.
آدم خوب قصه های من!
دلتنگت شده ام!
حجمش رامیخواهی؟
خدا را تصورکن...
.
.
.
حالم خوب است!نه اشکی،نه آهی،میخندم!اماخنده هایم"درد"میکند...
.
.
.
منتظرم خدایا
خط پایانت کو؟آیاجهنمت همین جایی ک هستیم نیست؟
من آتشت راب"نامردی ها؛دورویی هاوخیانت ها"ترجیح میدهم
شایداگرایوب هم درعصرمابودصبرش لبریز می شد...
.
.
.
زمین ازتوبعیدنیست لرزش کنی؛برمردمانی ک ازدرون مدت هاست شکسته اند...
.
.
.
گاهی ب بعضیابایدگفت:عزیزم اگ برام بزرگ شده بودی؛فقط ب خاطرخطای دیدم بود...
میدونی ک آستیگماتم...!
.
.
.
شاید شعر همین است.که من عاشق تو باشم وتو!با هرکه می خواهی
.
.
.
خیانت است یا عدالت که وقتی نوشت"\دوستت دارم\"
برای دو نفر فرستاد!!شکوفه ازخوزستان.
.
.
.
در بازوبسته شدحتما باد بازشوخی اش گرفته،باز ادای آمدنت را درمی آوردتا دلم را درقفس دلتنگی بلرزاند..افسوس که نمیداند صدای پایت را حفظم.
.
.
.
هیچـــــوقت کــــسی که دوســــش دارے رو خــدای خودت نکن.. بعدأ عــذابی نــازل میکنه بــدتر از
عـذاب الـہے ..
‏.
.
.
دیدی آقای پر ادعا؟
دست های مردانه ات که حرفش را میزدی نتوانست نگه دارد..
دلم را،بغضم را،احساسم را،آرزوهایم را..



نظرات شما عزیزان:

مصطفی سرداری
ساعت8:07---19 دی 1391
سلام دوست عزيز
وبلاگت و مطالبش قشنگ و خوب بودن
خوشحال ميشم تو رو تو سايتم ببينم
بهم سر بزن، مخصوصا اگه به فکر درست کردن سايتي
سايتمو نبيني ضرر کردي(واقعا و بدون اغراق)
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: