دختر لعنتی
تاريخ : 28 بهمن 1395 | 8:40 | نويسنده : ss

 

نمیخوام کنارم نباشی ولی...

نمیخوام که آرامشت کم بشه

دعا کن که این لعنتی بعد تو

خودش باشه و باز آدم بشه ...

 

یه حسی منو سمت من میکشه

به حدی که دنبال تنهایی ام

نمیخوام که باشی ولی کم بشی

ببخشم که انقدر رؤیایی ام

 

تو هستی و فردای من مبهمه

تو باید بری تا که معلوم بشم

من و خونه دلتنگ آرامشیم

دلم لک زده باز آروم بشم

 

دعا کن من و دردسر کم بشیم

دعا کن که قلبم به تو لج کنه

دعا کن که بعد از تو راه منو

خدا سمت دیوونگی کج کنه

 

نمیشه دلم رو بگیرم ازت

ولی میشه باور کنم راحتی

برو حرفی از خنده هامون نزن

برو جون من...

دختر لعنتی...

 

 

محمد رضا طباطبایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: