فصل دل تکانی
تاريخ : 15 فروردين 1396 | 9:17 | نويسنده : ss

 

دوستان خوبم تصمیم بگیریم در سال جدید زندگیمان رو جدیدتر شروع کنیم ،زندگی که دور از گناه و پلیدی و بدون اخلاق رذیله باشه .در عید نوروز ما می توان به بزرگی خدا و به روز رستاخیر پی برد که خداوند همه ما را به روز رستاخیز وعده داده می توان دید که در نوروز هردانی رشد می کند و درختان مرده که برگهایشان ریخته دوباره زنده می شنود و به ادامه حیات می پردازند .آری دوستان خوبم همه ما زنده خواهیم شد و این دنیای فانی دنیای گذر است خداوند به ما از دشمن اشکاری خبر داده که ان ابلیس رانده شده از درگاه الهی و شیطانهایش است .و تصمیم بگیریم مقابل این دشمن اشکار بایستیم .بیشترین و بزرگترین مشکلی که گریبان گیر ما جوانها شده پیروی از نفس اماره و وسوسه شدن برای ارتباط برقرار کردن با فرد نامحرم که گناه بزرگی است و ما آن را به غلط به عشق تفسیر میکنیم می باشد ،عشق رابطه محکم بین خالق و بنده است ننه اینکه این حس خدا دادی رو که باید در رسیدن به معبود به کار ببریم در جای نامشروع و غلط استفاده کنیم .

بعضی افراد می گویند دلست است نمی شود باید بگویم دل نیست فرمان میدهد شیطان است تو را ای برادر و ای خواهر خوبم به رابطه وسوسه میکند و باعث میشود خدا را فراموش کنی.و نفس لوامه خود را که سلام بر این نفس لوامه و اندرز دهنده است را از بین می برد و می کشد .و دل تاریک میگردد و خانه شیاطین می شود و انسان را در گرداب گناه و در عذاب الهی گرفتار می سازد .

دوستان خوبم فریب زبان بازی های جنس مخالف خودتون رو نخورید همیشه حرفها با دل انسان زمین و اسمان تفاوت دارد مبادا عاشق حرف های هم بشوید و جز لگد مال شدن احساسات و عفت و حیا و قلب خودتون دیگر چیزی نصبیتون نشود .

امیدوارم عیدتون همیشه عید باشه البته عیدی که در نظر من هست عیدی است که انسان در ان روز گنه و معصیت خداوند متعال را انجام نده .

 

امام علی علیه السّلام فرمودند:

 

هر روزی که در آن گناه نشود همان روز ، روز عید است.
مستدرك / حدیث 6679

 

 این اخرین پست من  در این سال هست و تا بعد تعطیلات پستی قرار داده نمیشه و بعد تعطیلات یک سفر دارم که یک ماه طول میکشه و دعا کنید این سفر رو برم که خیلی ارزوش رو دارم . اگر نرفتم بعد تعطیلات دوباره فعال میشه وبلاک .

همه شما دوستان رو به خدای بزرگ و منان می سپارم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: